fbpx

Kuidas tulla kiiresti Stessist välja.

Meie mõtted on meie juhtimismehhanismiks. Kus on sinu mõte, seal on ka sinu fookus. Stress on aga seisund, kus sinu muremõtted on kinni jäänud.

Sa hoiad neist kinni ja ei lase lahti, sest otsid justkui lohutust. Seda tunnet (lohutust) hakkad ennekõike otsima väljast. Kiireim viis valust vabanemiseks ja eirata seda, mis sinuga tegelikult toimub on teiste süüdistamine.  Justkui väike laps hakkad sa otsima vigu teiste käitumises ja suhtumises sinusse. Eeldad, et kui teine inimene muutub, siis saab ka sinuga kõik korda.

Ei, ei saa. Sinu pingutus kedagi teist panna end muutuma ei muuda sinu olukorda sugugi paremaks. Olukord muutub aina valusamaks, kui  sa ei asu seda tundetulva enda sees analüüsima. Küsi endalt.“Mis toimub? Miks ma ennast hetkel nii tunnen? “ Selline eneseanalüüs annab sulle võimaluse vaadata olukorda kõrvalt. Hinga sellesse hetke ja ole vaatleja. Ära reageeri. Hinga!

Õnneks on väga palju olukordi, mis tunduvad meile esialgu küll kohutavalt rasked ja võivad meie kehas tekitada suurt pinget aga ometi ei ole see veel stressiseisund. Seda teades ja teadvustades saame olla rohkem kohal ja  lasta lahti endasse kinni jäänud sundmõtted, sest nende eesmärk on vaid üks-teha sind ärevaks, õnnetuks ja hoida sind pidevas rahutuse tundes.

“Pool tundi muretsemist on sama mis enese haamriga tagumine.

Kui keegi ütleb:”Olgu, ma aitan sul aega kokku hoida, las ma löön sind haamriga,”

vastad sa:”Ei! Ei!.Eelistan seda ise teha!”

James Low ( Evening Talk at the Stadtraum in Cologne, Saksamaa, 27.aprill 2005

 

 

Lisa kommentaar

0

Alusta trükkimist ja vajuta Enter